COR & DON CAMPAGNE VOOR CORENDON
Samen met Serge van Wijngaarden bedenk en maak ik al vanaf 2013 de campagne voor Corendon Vliegvakanties. Direct met de klant aan tafel. Corendon wilde een symathieke, breed inzetbare campagne waarbij we een einde maken aan het imago 'Turkse touroperator'. Al snel waren Cor en Don geboren. Na de introductiecampagne (regie; René Nuijens) maakten we nog diversen commercials met de heren. Deze regisseerden we overigens zelf.
Introductiecommercials 2013
Vervolgcommercial
Op onze commercial voor 'Adult Only Vakanties' kregen we veel reacties. Voor alle gepikeerde mensen maakten we deze commercial:
Inhaker, op USP en Aktie! (begin 2014)
We maakte een serie van drie commercials. In 'Fanmail' setten we de concurrectie een lichte hak. 'Bloopers' legt uit dat je gratis je naam op je ticket kunt wijzigen. Dit is best bijzonder in de reisbranche. 'Last Minuteman' luidt een actieperiode in.
Nieuwe Films! (Eind 2014 begin 2015)
We hebben weer een hoop te vertellen. Corendon heeft namelijk reizen voor iedereen! Zo heb je 'Fly en Go' vakanties, vakanties waar geen kinderen mogen komen.. maar natuurlijk ook; vakanties waar kinderen heel erg welkom zijn.
Online 2015
Voor Facebook en Telegraaf.nl maakte we tag-ons.